Monday, May 3, 2010

kali ni hal sembahyang lak... :-)

bermula lah azan asar...& aku & roomate akan sembahyang lepas je abes tengok movie HARRY POTTER....time nak solat ternampak lak tilam yg terbentang kat lantai...
punyalah nak ade kelainan sikit,,
kitorang pun dgn suke nye nak cuba solat kat atas tilam tu...
3 org je...
erm, dah ready ni nk solat...confirm semua dah stabil,,,
tak kan jatuh nye larh...
tapi kelakar la...
sujud yg pertama, kitorang tak boleh bla...sebab rase macam lain je time sujud tu..
mana tak nye, time sujud rase macam tenggelam je kepala ni..
empuk lak tu...hahaha...
bukan aku je yg gelak...roomate aku pun same gelak sakan..tak dpt nk control sampai abeskan sembahyang tu..

pastu kitorang pun nak start sembahyang lagi sekali...kali ni punya kitorang nak solat betul2...& tak kan ketawa...
tapi tak leh gak...
akhirnya kitorang sume sembahyang macam biase...atas lantai beralaskan sejadah...

yg sembahyang tu : (umu, nadiah, sya, @ tengah, atas, mumy)

2 comments:

  1. ahaha. mmg time tue boleh tertido aku.
    empuk sgt tilam tue. ;p

    ReplyDelete
  2. ko ni nad,, tido saje....
    hanya 3 saat sahaja..smpai skrg aku ingat...

    ReplyDelete