Wednesday, June 13, 2012

@^&(#J*&$)

lembutnya bibir bertanya, emosi pula yang meronta.
sedang memberi pendapat, di balas pula dengan soalan "ape perasaan kau waktu DIA pergi?"
getir petir pantas menuju ke lubuk hati ini..kenapa kawan aku ni keluarkan pertanyaan yang terlalu tinggi tahap sensitifnya. lidah mula  berbicara semula "segala perasaan wujud hingga sekarang...sakit, terkilan, terharu, rindu macam2, kenapalah macam ni".

ibarat mengeluh,,ibarat tidak dapat menerima takdir...
tapi aku kuatkan semangat ku semula walau kadang air mata masih menjadi peneman tanpa disedari.

apa daya aku..setiap yang berlaku ada rahsianya.
orang yang bersabar itu akan dapat ganjarannya..
aku berpegang pada kata2 itu...tuhan masih menjadi sandaran aku tanpa pemisah.

aku redha dan pasrah.

No comments:

Post a Comment