Saturday, December 17, 2011

inilah kehidupan

kehidupan..
kadang kala menyebelahi kita, kadang kala menentang kita..
aku tak tau apakah corak kehidupan sebenar aku
jika kini aku katakan hidupku amat bersinar
tapi adakah mana-mana kepastian yg akan menjamin sinaran itu di kehidupan aku seterusnya?

sebentuk hati...
hati nurani
diselaputi pelbagai rahsia
pelbagai aneka perasaan
berbesar hati & berkecil hati sentiasa mengekori kehidupan

aku tidak lagi menghiasi diriku dengan angan fantasi
kerana aku sendiri tidak pasti
yang pasti, aku memang sudah gentar benar dgn..
istilah kekecewaan

ketabahan hati yang aku buntukan
sokongan menjadi hiduan aku
di mana semua itu
kehidupan yang menentukan
kehidupan ciptaan tuhan
sesungguhnya benar DIA mengetahui yang terbaik buat diri ku


No comments:

Post a Comment