Sunday, January 1, 2012

say welcome to 2012...penyeri 2011

ape ade dgn 2012, biasalah semua orang akan impikan sesuatu setiap kali tahun baru menjelma, aku pun akui aku di golongan yg sama,,tak perlulah nk hipokrit kan..semua nye same...

hi 2012, i just hope i will get "hidup yang gembira, tenang, bersemangat dan bermotivasi"

aku suka sangat tengok dia..pada aku dia tetap good looking, senyuman dia, gaya dia...dia memang layak diminati ramai, tapi aku tidaklah begitu tergila-gilakan dia..tapi sebenarnya aku gila jugak kat dia....huhuhu...kerana gilakan dia, aku tau semua setiap gerak gerinya,,,tak pernah aku bosan tengok dia...gerak tari dia, senyuman dia, usikan dia.. cara dia tambat hati, kadang-kadang aku pun terikut dengan gerak kepala dia... dia bukan je boleh wat aku senyum, nangis pun boleh...

dia dia dia...
gilakan dia...
dia romantik...

semalam aku baru je tengok dia... tengok dia dari dekat... dekat sangat...3 jam aku tengok dia di tv3,,
inilah dia..

No comments:

Post a Comment