Wednesday, January 4, 2012

stop nag

“NAG NAG NAG..U R MORE THAN MY MUM”
Tu la dialog kat komik yg masih aku ingat ayatnya…

Telinga aku ni “nipis“ dengar je benda2 yg tajam, terus parah telinga aku ni..lg parah klu mood aku jdi berkecai... urgh...

Kalau dulu mungkin la kan aku ni blh terima benda tajam ni, tapi sekarang NO!!! Telinga aku dah ckup2 benci semua tu...

“kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa“
Jgn nak terkejut or pura2 terkejut kalau tibe2 aku overcontrol mcm singa liar... sebelum aku jadi mcm tu, baiklah si mulut jahat control mulut diorang dulu...

Pernah tanggan aku ni melekat kat pipi org,,blkg badan,, kaki ni terbang menyepak,,,jadi aku tak nak semua ni jadi semula...

Come on everyone, im not child anymore,, im going to adult phase,,so, just slow talk or i give punishment, just choose the best situation..

No comments:

Post a Comment