Monday, December 23, 2013

Makin Lama Makin Kuat Perasan


Sebenarnya ini lah diri aku Cik Umu Nadiah Jamaluddin yang memang tak lepas dari identiti kakak yang gedik di dalam keluarga aku.  sebab aku suka kelihatan cantik dan persan cantik sendiri-sendiri. pantang nampak cermin. aku bersyukur dengan wajah yang sempurna dikurniakan Allah, moga akhlak ku juga sempurna dan secantik ciptaan Allah ini.

biarlah orang nak kata aku syok sendiri ke ape ke..aku dah tak kisah, sebab aku dengan gambar2 aku dan cara aku ialah untuk kepuasan aku..dan tak ada ape pun yang aku libatkan orang lain atau jejaskan orang lain. ini gambar aku dan suka hati aku untuk mempamerkan kesukaan aku.

memang dah terdidik dari dulu, aku sukakan kekemasan, kecantikan...ayah aku antara orang yang pentingkan kecantikan dan kekemasan, anak dicorak berdasarkan peribadi orang tuanya. aku antara orang yang takut gemuk. jangan terlalu kurus, biar sederhana dan sihat.

21 Dec 13 : Celebrate my sista birthday & brother for brilliant PMR result
12 Dec 13 : Last Presentation the day with talk by Neelofa
  
26 Nov 13 : before the Majlis Anugerah Dekan for Semester 3
konon nak macam En. Norashidin pandai shoot picture
Inilah hasil picture yang telah di shoot.
Sebenarnya aku dah mula minat warna kuning sejak 2011

Warna purple pun cantik juga actually..
aku sedang belajar untuk bertudung dengan cara sopan dan sedikit labuh.
Insya Allah,, 

No comments:

Post a Comment