Tuesday, August 12, 2014

My only sista Wedding

Selang sebulan majlis pertunangan aku, satu-satunya kakak aku melangsungkan perkahwinannya dengan Hakimin. Hampir 7 tahun hubungan mereka. Jodoh memihak pada mereka.

Melihat kebahagiaan kakak, aku turut gembira umpama di taman bunga sakura. Tak lama selepas tu, baru wujud perasaan kehilangan dalam hati lembut nurani aku ni. Perasaan kehilangan, kakak tempat aku bergurau senda, bertepuk tampar, mengilai ketawa & bercakaran.

Menitis juga air mata, walau dekat geografi nya, tapi terasa jauh dan jarak besar terlihat. Di pujuk hati ini oleh tunangan ku. Melihat future, aku pula yg akan melalui waktu kebahagiaan itu, Perasaan kehilangan itu sekali lagi mungkin dirasai oleh adik-adik ku yang mana mereka rapat dengan ku...

Nah gambar kahwin kakak nisak..!


*Photo by donphotographer.blogspot.com

Tunangan ku menjadi photographer majlis kakak.

*******************************************************************************
*******************************************************************************

Jom have look at my fiance blog page donphotographer.blogspot.com

Don mula berkecimpung dalam bidang photo sejak 2009. Bergiat aktif dan merupakan ahli photographer Johor. Mempunyai kemahiran professional.  Kelebihan perkhidmatan yang diberikan sesuai kepada pelanggan yang mempunyai budget. 

Sila layari blog page donphotographer.blogspot.com dan tinggalkan comment atau direct contact. Jangan risau, customer tetap dilayan. 

Quality is Our Priority. 

No comments:

Post a Comment