Thursday, December 4, 2014

The Perodua Axia Andvance - My first & last car

Salam Axia Advance,

Alhamdulillah Axia Advance aku dah release..lama menunggu, akhirnya dapat juga.. 
walaupon dah release, aku amek Axia di show room pada 29 November 2014 since kene tunggu waktu hujung minggu untuk balik kampung.

Terima kasih sangat2 pada mak & ayah sebab setuju dengan pandangan aku mula-mula nak beli kereta ni.. tak ada bantahan,,memandangkan aku banyak bad record that's why aku beli kereta & ape-ape risiko adalah bawah tanggungan aku dan tak melibatkan orang lain..
tiada istilah pinjam kereta org lain lagi.

Terima kasih sangat2 juga pada tunangan ku Mr Don kerana tak henti tolong dari A-Z untuk proses pembelian Axia walaupon pasal Axia ni kitorang pernah salah faham. Biasalah, sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula sesama manusiakan.

Insya Allah dengan adanya Axia ni, Axia akan berkhidmat utk tuannya dan don & juga keluarga aku... aku tinggalkan Axia di kampung buat sementara waktu untuk bagi emak & ayah merasa kereta baru. seronok bila kita dapat buat orang tua kita gembira..

macammana pon kehadiran Axia ni tak terasa sebab waktu yg sama, mak, ayah, adik & abg demam... Mak & abg warded kerana positif denggi, ayah pon denggi tapi diketahui lambat sikit. 



No comments:

Post a Comment