Saturday, May 9, 2015

PRE CONVOCATION BBA (Hons) Human Resource Management

Pernah terdetik di hati... sebak mencari duit, berjimat cermat wang saku..
Baru semester ke-dua, kekangan duit menjadikan aku lemah,,
tak mungkin aku susahkan orang tua aku di kampung,,, 
sedangkan aku terfikir-fikir
entah apa keluarga di kampung makan hari ini
ikan kecik-kecik ke, sardin ke... 

Puasa sunnat... itu langkah untuk menjimatkan duit.
belajar pun lebih mudah kalau kita berpuasa


bahan belajar di utamakan...buku buku dibeli,,
pinjam duit dari kakak... 
sama-sama berpakat tak mengadu masalah kewangan pada mak ayah

masih teringat kawan-kawan bagi semangat
teruskan belajar,
jangan berhenti separuh jalan kerana masalah duit

Alhamdulillah, aku layak menerima biasiswa tajaan JPA


KINI
*********
KINI
*********
KINI
*********

hanya menunggu hari istiadat konvokesyen tiba
setiap permulaan itu, adalah satu kepayahan
survive till the end
never give up 
because, 
the time u want to give up is the time of success in front of you.

UMU NADIAH BINTI JAMALUDDIN
PENERIMA ANUGERAH NAIB CANSELOR
IJAZAH KELAS PERTAMA

IJAZAH SARJANA MUDA (Kepujian) PENGURUSAN SUMBER MANUSIA

UiTM, SHAH ALAM


CREDIT TO:

~my lovely mummy : sulaimi marhaban
~my lovely daddy: jamaluddin daud
~my lovely family: jamaluddin's generation
~my awesome friends

#preconvowiththem#
#3rdmay2015setiacityconventioncentre#



pidah,mun,umu,ella,mazni,wanie,ara 
















No comments:

Post a Comment