Friday, April 22, 2011

selamat "BERBLOGER" kembali..


setelah sekian lama aku tak aktif berblog ni.. sekarang aku muncul lagi... ATHOIII AAIII... kenapa aku dah lama tak tulis kat blog? jawapan bagi soalan yang tak menguji minda ini ialah "AKU RASE SANGAT SIBUK" semester ni je la rasa sibuk memanjang...

semalam baru je abes jawab paper "economi" alhamdulillah... harap2 keputusan economi tu nanti tidak mengecewakan.. aku berserah sajalah kepada Allah yang maha berkuasa..
dan hari ni aku keluar bersama ima... keluar ke mana? lu pikir la sendiri oiii... hahahaha...
aku kuar pagi2 pergi KLINIK GIGI ALOR GAJAH" niat nak cuci gigi masih ada lagi dalam hati aku ni. al-maklumlah, semester lepas aku datang nak cuci gigi tak dapat, sebab patient nye ramai sangat...

WOW...! WOW...! WOWWWWWWW.......!!!!!!
first time g cuci gigi di klinik.. terasa ade ruang2 di beberapa celah gigi yang putih ni... ada ruang je, tp tak bermakna gigi jarang-jarang ea... kenapa ada ruang?? sebab doktor dah bersihkan gigi aku, kekotoran dah tanggal sebab tu wujud ruang... puas hati dengan bayaran RM3, gigi aku perfect... hahahahaha...

jalan keluar dari klinik... opsss,, KFC... jamuan jam 10 pagi aku dan ima makan SNACK PLATE... nk kata breakfast tidak.. lunch pun tidak.. jadi kita panggil "brunch" gabungan antara breakfast dan lunch....

gigi dah bersih, perut dah kenyang, masih kat alor gajah lagi ni... keluar je dari pintu KFC, jumpe pula dengan kedai cenderahati... WAAAHHHHHH..... saya suke masuk kedai cenderahati.. sebab item2 nye cantik maaa... lagi pun memang saya nak beli hadiah untuk emak dan ayah tercinta, dan ummi adik bongsu tersayang...

wah..hasilnya dapatlah saya beli 3 barang... cantik.. simple.. sweet....
set tabung couple untuk mak dan ayah
bunga penyepit nota untuk ummi yang selalu tinggalkan nota pesanan

bab duit? dont worry..
everything about my family,
i willing to do soo...
because, my family is the most important
and my family is the number one..


No comments:

Post a Comment