Sunday, May 1, 2011

masak oh masak....

"perempuan dan masak"

memang similar sangat dua perkataan ni...
asal perempuan je masak..asal masak je perempuan...
nak di jadikan cerita, aku kene ambek tender masak
semalam aku kene masak...ikan..
ikan kembung masak singgang,, ikan goreng,,, n tempe goreng..
nak tau hasilnya...
as a result, aku yang masak, aku sorang je yg makan..
alahhh... ni semua tak de hal la..
dah biasa sangat masak sendiri, sendiri yang makan...
tak abeh makan, campak dalam tong sampah...
nak wat macam mana an...
dah pun realitinya aku masak tak sedap...ni lah cabarannya..

hari ni pun aku masak gak...
masak soto..mak aku yg suruh aku masak...
mak aku cuma masak nasi impit jerk... sup aku lak yg masak
kali ni kalau aku masak n tak da sape makan pun aku dah tak kesah..
tak kan nak paksa2 orang makan an...
lagi pun tanggungjawab aku masak dah beres..
terpulang pada isi perut rumah ni lah nak makan ke tak...

that's all from me...
daaa daaa..



No comments:

Post a Comment