Monday, September 22, 2014

Tahniah Don - INSTEP 16th Convocation Ceremony


"Mencintai Diri Mu Sepenuh Hati Ku Sayang"

Assalammualaikum En Don, 
Sekalung penghargaan di beri buat pujaan hati (ranking ke 3 - selepas Emak, Ayah & Family) yang secara rasminya bergelar graduan lepasan INSTEP Batu Rakit, Kuala Terengganu.

Embedded image permalink 
***gambar sekadar hiasan***
-only love you-

Embedded image permalink   Embedded image permalink

Seronoknya kali ini saya sambut Hari Meraikan Graduan INSTEP dengan mak dan ayah awk En Don. Sebenarnya seronok bila kita berkongsi kegembiraan bersama orang lain. Awak layan saya mcm princess sayang. Mak ayah awak dah macam mak ayah saya sendiri, terasa macam rapat sangat hubungan ni. Saya temankan mak awak ke sana ke sini, (nak temankan ayah awak pulak saya kene control lagi sebab lain gender). 

Makan minum saya bukan main awak jaga ye, kalau boleh semua awak nak suap kat mulut saya. Dari hari pertama saya sampai Airport Kuala Terengganu awak dah suapkan sotong celop 2 ekor (besar sangat) untuk saya makan sorang. Mak ayah awak siap cakap "malam ni Umu jadi kucing". huhuhu pulak seafood mmg favourite saya. Habis saya makan - yelah,,uoolls semua dah kenyang makan sebelum amek saya kat airport. 

Embedded image permalink

Embedded image permalink   Embedded image permalink
***sempat berselfie sorang2 dalam flight firefly***
-gile lah, sikit rasa takut utk travel using air way sorang diri x ada pon-
-cara macam dah selalu travel sorang naik flight (sblm ni naik air asia dgn family ke langkawi)-

***itulah orang kata, hebatnya nilai percintaan***


Habis je graduation En Don sesi pagi, terus plan berjalan ke Kuala Terengganu. Ayah ajak balik terus ke homestay, tapi tak kan vacation nak stay rumah kot..so kite berjalan ke Masjid Kristal. Otw balik dari Masjid Kristal, we all singgah Kedai Losong Warisan. Shoping kopok losong kat situ & kopok kering utk bawak balik goreng kat umah.

Memang Terbaiklah Kopok Losong Goreng & Rebus.
Mak En. Don bukan main suke tengok aku berselera makan kopok losong. mana tak nya, kat riba satu bungkus kopok rebus, kat tangan satu bungkus kopok losong goreng. Mulut pulak lepas habis kunyah, aku suap lagi..En Don yang tgah drive tu pon aku asyik nak suap je..nasib baik lah awak pakai baju putih, risau saya kalau sambalnya jatuh kat baju awak.

Embedded image permalink
***malam sebelum nak p airport sempat makan kopok lagi***
-lihatlah, mulut yang dalamnya berisi kopok & ada En Don ajak bergambar-
tembam kot pipi tu.

Nak dijadikan cerita, firefly flight delay 30 minit pulak.. 
& memang rezeki kot, suddenly Iqram Dinzly duduk sebelah seat aku.
Berselfie lagi.

Embedded image permalink
***Iqram tolong amekan gambar***

p/s: jgn jadi kontroversi pulak selfie picture ni. tak ade sebarang hubungan ye. 
I'AM TOTALLY TAKEN BY DON

No comments:

Post a Comment